ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
فهرست مطالب
پیشگفتار
مقدمه
عنوان کامل موضوع تحقیق
ضرورت و اهمیت مسئله
هدفهای کلی تحقیق
فرضیه ها
سوالات
محدودیتها و حدود مطالعه
تعاریف و اصطلاحات و مفاهیم خاص
بررسی تجربیات و مطالعات قبلی
متغیرها و تعاریف عملی آنها
تاریخچه
برخی از ملاحظات تاریخی
نگاهی به امور زمان
مقـدمـه
تعریف نوجوانی
نوجوانی حساسترین دوران زندگی
انگیزه ی استقلال طلبی
مشکل تحصیل
نوجوانی سنین ۱۲ تا ۱۸ سالگی
اصول آموزش و پرورش در دوره ی راهنمایی تحصیلی
تعریف دانش آموزان ناسازگار
نظم و انضباط نوین
علل و عوامل بی نظمی و شلوغی دانش آموزان در کلاس
روشهای کاستن رفتارهای نامطلوب
روشهای مثبت کاهش رفتار
تقویت رفتارهای دارای فراوانی کم
تقویت رفتارهای دیگر
تقویت رفتارهای ناهمساز
رفتارهای ناهنجار نوجوانان و راههای پیشگیری و درمان آنها
تــــرس
نگـرانـی
اقدامات مؤثر در جهت کم کردن و یا از بین بردن نگرانی
خشــم
عصبانیت
ویژگیهای فرد عصبانی
درمان عصبیت
احساس حقارت و خود کم بینی
نشانه های نگرشهای خود کم بینی
ناکامـی
علل ناکامی
واکنش نسبت به ناکامی
درمان ناکامی
تعارض
اضطراب
علل اضطراب
اضطراب بهنجار و ناهنجار
اضطراب طبیعی و بهنجار
اضطراب ناهنجار
ارتباط ناکامی، تعارض و اضطراب با یکدیگر
ناکامی
تعارض
نشانه های رفتاری تعارض
درمان تعارض
راههای عملی برای جلوگیری از علل بی انضباطی
منابع و مآخذ