ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
عنوان مقاله انگلیسی: Creativity in Schools
عنوان ترجمه شده: خلاقیت در مدارس
رشته: علوم تربیتی، روان شناسی و علوم اجتماعی
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13 (همراه با فهرست مطالب و فهرست منابع)
دانلود اصل مقاله انگلیسی از ساینس دیرکت (لینک کمکی)
————————————————————
Abstract
Innovative
and creative children are important in educational systems. Scientists
have expressed creativity with a variety of interpretations. According
to them, all people have different degrees of creativity. This is
important part of any educational system. Existence of creative
environments is the essential part of any school system mainly for
students, because it provides different opportunities for them.
Therefore, creativity is not forgettable in any educational program. In
this article, the authors have focused on problem-solving methods with
regards to creative students in schools.
چکیده:
کودکان مبتکر و خلاق در سیستم های آموزشی مهم هستند. دانشمندان خلاقیت را به صورت های مختلف تفسیر کرده اند. براساس دانشمندان، تمام مردم سطوح متفاوتی از خلاقیت را دارند. این امر قسمت بسیار مهمی از هرنوع سیستم های آموزشی است. محیط های خلاقانه اجزای لازم هر سیستم مرتبط با مدرسه را تشکیل می دهد، زیرا که فرصت های متنوعی را برای دانش آموزان فراهم می کنند. به همین دلیل، در هیچ برنامه آموزشی نمی توان از خلاقیت یاد نکرد. در این مقاله، نویسندان با در نظر گرفتن دانش آموزان مدرسه، بر روش های حل مسأله تأکید کرده اند.
فهرست مطالب
مقدمه
خلاقیت
خلاقیت چیست؟
خصوصیات افراد خلاق
سدهای رشد و شکوفایی
سدهای مدرسه
سدهای محیطی
سدهای فرهنگی
روش های آموزش خلاقانه
نتیجه گیری
منابع
فایل ترجمه در دو نسخه قابل ویرایش (Word 2007، DOCX) و غیرقابل ویرایش (PDF) آماده خرید است.